Συχνές ερωτήσεις

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • Με ποιους τρόπους μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

    Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο [email protected], ενώ για οτιδήποτε έχει σχέση με την παραγγελία σας στο [email protected] και εμείς θα σας απαντήσουμε εντός 24 ωρών.
    Για μεγαλύτερη διευκόλυνσή σας, μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ.
    Μπορείτε επίσης να μας καλέστε στο +30 2107210918 ή στο +30 6980829090 από τις 9:00 έως και τις 18:00, Δευτέρα έως Παρασκευή.
  • Υπάρχει κάποιο κατάστημα, εκτός από το site, όπου μπορώ να δω και να δοκιμάσω τα προϊόντα;

    Ενώ δε διαθέτουμε φυσικό κατάστημα, μπορείτε να επισκεφθείτε το showroom μας για να δείτε από κοντά, να δοκιμάσετε και να αγοράσετε οποιοδήποτε προϊόν μας. Σας περιμένουμε 9:00 με 18:00, Δευτέρα με Παρασκευή.
  • Γιατί να γραφτώ στο newsletter;

    Με την εγγραφή σας στο newsletter μας αποκτάτε το προνόμιο να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα της εταιρείας μας, τα νέα μας προϊόντα, τις προσφορές, αλλά και να λαμβάνετε εκπτωτικούς κωδικούς. Μπορείτε επίσης να διακόψετε τις αποστολές των newsletters μας ανά πάσα στιγμή, ακολουθώντας το link που θα βρείτε στο τέλος της σελίδας του newsletter.
  • Τι είναι ο εκπτωτικός κωδικός;

    Περιοδικά στέλνουμε εκπτωτικούς κωδικούς μέσω των newsletters μας. Αφορούν μόνο τις online παραγγελίες - συμπληρώνετε τον κωδικό σε συγκεκριμένο χώρο στο checkout και κερδίζετε επιπλέον έκπτωση στην τελική τιμή που αναγράφεται. Οι εκπτωτικοί κωδικοί μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλές φορές μέχρι τη λήξη τους.
ΠΡΟΙΟΝΤΑ
  • Τα προϊόντα σας είναι αυθεντικά;

    Όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο site μας είναι 100% αυθεντικά. Δεν δεχόμαστε και δεν εμπορευόμαστε προϊόντα για τα οποία μπορεί να υπάρξει έστω και η παραμικρή αμφιβολία γνησιότητας.
  • Σε τι κατάσταση βρίσκονται τα προϊόντα;

    Άριστη κατάσταση

    Το προϊόν φαίνεται να μην έχει χρησιμοποιηθεί και παρουσιάζει καθόλου ή ανεπαίσθητα σημάδια φθοράς. Τυχόν ελαττώματα ή σημαδάκια αναφέρονται στην καταχώριση.

    Καλή κατάσταση

    Το προϊόν παρουσιάζει κάποιες μικρές φθορές και σημάδια προηγούμενης χρήσης, αλλά εξακολουθεί να είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Μπορεί να έχει ελαφρώς φθαρμένες γωνίες, επιφανειακές γρατσουνιές, να έχουν σκουρύνει ελαφρά οι λαβές, ή να έχουν φθαρεί ελαφρώς τα μεταλλικά στοιχεία. Τυχόν αξιοσημείωτα ελαττώματα ή σημάδια φθοράς αναφέρονται στην περιγραφή και εμφανίζονται στις φωτογραφίες.

    Ελαφρώς μεταχειρισμένο

    Το προϊόν θα έχει φορεθεί αρκετά αλλά θα είναι σε καλή κατάσταση. Θα παρουσιάζει κάποια σημάδια φθοράς όπως φθαρμένες γωνίες, ευδιάκριτες γρατσουνιές ή και φθορά στα μεταλλικά στοιχεία. Δεν θα έχει τρύπες, σκισίματα ή σπασμένα μέρη.

    Μεταχειρισμένο

    Το προϊόν θα έχει φορεθεί αρκετά και θα έχει εμφανή σημάδια φθοράς. Παρακαλούμε δώστε ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομερή περιγραφή και τις φωτογραφίες που παραθέτουμε.

  • Υπάρχει ποικιλία στα νούμερα;

    Όλα τα προϊόντα μας είναι μοναδικά με αποτέλεσμα ό,τι βλέπετε στην οθόνη σας να είναι το μόνο που διαθέτουμε στο συγκεκριμένο μέγεθος ή νούμερο.
  • Πώς μπορώ να σιγουρευτώ για το σωστό νούμερο; Μπορώ να δοκιμάσω κάτι πριν το αγοράσω;

    Τα νούμερα συνήθως διαφέρουν από σχεδιαστή σε σχεδιαστή και από μοντέλο σε μοντέλο, γι’ αυτό σας παρακαλούμε να προσέχετε το μέγεθος που αναγράφεται δίπλα στο προϊόν, καθώς και την εφαρμογή του. Εμείς δοκιμάζουμε όλα τα ρούχα και τα αξεσουάρ για να σας δίνουμε πλήρη εικόνα της εφαρμογής τους, καθώς επίσης φροντίζουμε να παίρνουμε και τις ακριβείς μετρήσεις τους.
    Όταν πραγματοποιήσετε την αγορά σας online δεν υπάρχει η δυνατότητα  δειγματισμού του προϊόντος, αλλά εάν δε μείνετε ικανοποιημένοι μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής με πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας με μοναδική σας επιβάρυνση τα έξοδα επιστροφής.
    Εάν βρίσκεστε στην Αθήνα μπορείτε να μας επισκεφτείτε στο showroom μας, να δοκιμάσετε από κοντά ό,τι επιθυμείτε καθώς και να κάνετε την αγορά σας επιτόπου.

    Για παραπάνω πληροφορίες και βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΤΣΑΝΤΩΝ
  • Ποιό είναι το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που μπορώ να νοικιάσω μια τσάντα;

    Το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που επιτρέπει το πρόγραμμα ενοικιάσεων του site μας είναι ένας μήνας. Θεωρητικά, όμως, μπορείτε να κρατήσετε μια τσάντα όσο καιρό εσείς επιθυμείτε με μόνη προϋπόθεση στους τρεις (3) μήνες να μας επιστραφεί για την απαραίτητη συντήρησή της, μετά το οποίο θα σας την στείλουμε πίσω χωρίς χρέωση μεταφοράς.
  • Αν μπορώ να νοικιάσω περισσότερες από μια τσάντα, πρέπει να είναι κρατημένες στις ίδιες ημερομηνίες;

    Μπορείτε να νοικιάσετε μέχρι και τρεις (3) τσάντες τη φορά και οι ημερομηνίες των παραδόσεων ή των επιστροφών μπορούν να διαφέρουν.
  • Τι γίνεται σε περίπτωση που η τσάντα που έχω νοικιάσει λερωθεί;

    Αν διαπιστώσετε οποιαδήποτε φθορά (λεκές, σκίσιμο, κάψιμο, απώλεια διακοσμητικού, κ.λπ.), ακόμα και την πιο επιπόλαιη, μην προσπαθήσετε να τη διορθώσετε εσείς, απλά ενημερώστε μέσω του email [email protected]. Επειδή τα αντικείμενα πολυτελείας επιδέχονται εξειδικευμένης μεταχείρισης, τα στέλνουμε για καθαρισμό/επισκευή στους αρμόδιους επαγγελματίες.
    Σε τέτοιες περιπτώσεις, κι αν αυτό κριθεί αναγκαίο, θα σας ενημερώσουμε άμεσα για το κόστος επιδιόρθωσης που έχει εκτιμηθεί από τον ειδικό και μόλις επισκευαστεί θα σας στείλουμε το τιμολόγιο για να καλυφθεί η σχετική δαπάνη.
    Για περισσότερες λεπτομέρειες ανατρέξτε στους Όρους Συναλλαγής-Σύμβαση Μίσθωσης. Αν διαφωνείτε, για οποιονδήποτε λόγο, παρακαλούμε θερμά να μην προβείτε σε παραγγελίες.
  • Τι γίνεται σε περίπτωση που καταστραφεί, χαθεί ή κλαπεί η τσάντα που έχω νοικιάσει;

    Στη δυσάρεστη περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο θα σας ζητηθεί να καλύψετε την αξία της τσάντας που είχατε στην κατοχή σας. Η αποζημίωση μπορεί να φτάσει μέχρι και τη λιανική τιμή πώλησης της τσάντας.
    Σε περίπτωση κλοπής παρακαλούμε να αναφέρετε το συμβάν πρώτα στην αστυνομία και να μας παραδώσετε τη σχετική βεβαίωση για την καταγγελία που κάνατε.
  • Οι τσάντες προς ενοικίαση καλύπτονται από ασφάλεια φθοράς/κλοπής;

    Δυστυχώς προς το παρόν δεν είναι δυνατή η ασφαλιστική κάλυψη των τσαντών.
  • Πώς γίνεται η επιστροφή της τσάντας που έχω νοικιάσει; Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν την επιστρέψω ή απουσιάζω την μέρα που πρέπει να την παραλάβει ο ταχυμεταφορέας;

    Η ημερομηνία επιστροφής, η ώρα και η διεύθυνση είναι προκαθορισμένα από την ημέρα που θα γίνει η παραγγελία. Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να την δώσετε στον ταχυμεταφορέα. Όλες οι ακριβείς οδηγίες για την επιστροφή της τσάντας στέλνονται με έντυπο μαζί με την παραγγελία που κάνατε.
    Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα να πραγματοποιήσετε την επιστροφή στην προσυμφωνημένη ημερομηνία, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγκαίρως μέσω του email [email protected].
    Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι οι καθυστερήσεις θα χρεώνονται με βάση την ημερήσια χρέωση της συγκεκριμένης τσάντας. Για αναλυτικές πληροφορίες σας παραπέμπουμε στους Όρους Συναλλαγής-Σύμβαση Μίσθωσης. Αν διαφωνείτε, για οποιονδήποτε λόγο, παρακαλούμε θερμά να μην προβείτε σε παραγγελίες.
  • Μπορώ να νοικιάσω ρούχα και άλλα αξεσουάρ εκτός από τσάντες;

    Η ενοικιάσεις πραγματοποιούνται μόνο για τις τσάντες που διαθέτουμε στην συλλογή μας.
  • Μπορώ να νοικιάσω τσάντες ενώ μένω εκτός Ελλάδας;

    Δυστυχώς δεν προσφέρουμε την συγκεκριμένη υπηρεσία για όσους διαμένουν εκτός Ελλάδας.
ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
  • Με ποιούς τρόπους μπορώ να παραγγείλω;

    Έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας online μέσω του site μας ή τηλεφωνικά στο +30 2107210918.
  • Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω;

    Για την ενοικίαση δεχόμαστε πληρωμή μόνο μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας (Visa, MasterCard, Diners, American Express) και PayPal.
    Για τις αγορές, δεχόμαστε επιπλέον κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας μας στις Alpha Bank, Τράπεζα Πειραιώς, Εθνική Τράπεζα και Eurobank.
  • Είναι ασφαλές να χρησιμοποιήσω την πιστωτική κάρτα μου στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

    Βεβαίως, καθώς τα προσωπικά σας δεδομένα κρυπτογραφούνται με τη χρήση πρωτοκόλλου SSL, δηλαδή την ισχυρότερη κρυπτογράφηση στα 128bit, ώστε να διασφαλίζονται απόλυτα κατά την εισαγωγή ή την τροποποίησή τους. Έτσι όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβάνοντας τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και την διεύθυνσή σας, δεν μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχθούν κατά τη μεταφορά τους στο Internet.
  • Κάνετε φύλαξη προσωπικών δεδομένων;

    Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται απευθείας μέσω της ιστοσελίδας της τράπεζας Alpha Bank, με την οποία συνεργαζόμαστε.
    Εμείς προσωρινά αποθηκεύουμε όσες πληροφορίες μας είναι απαραίτητες για να σας εξυπηρετήσουμε και να φέρουμε εις πέρας τη συναλλαγή ή την ενοικίαση. Οι αποθηκευμένες πληροφορίες διαγράφονται αυτόματα από τα συστήματά μας με την αποπεράτωση της παραγγελίας σας.
  • Μπορώ να παραγγείλω ένω βρίσκομαι εκτός Ελλάδας;

    Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές στο site μας από όποια χώρα κι αν βρίσκεστε και να πληρώσετε μέσω κάρτας, κατάθεσης σε τράπεζα ή Paypal. Δυστυχώς όμως, δεν μπορείτε να νοικιάσετε τσάντες.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
  • Με ποιούς ταχυμεταφορείς συνεργάζεστε και ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

    Για αποστολές εντός συνόρων συνεργαζόμαστε με τις εταιρείες ταχυμεταφορών ACS και Γενική Ταχυδρομική. Οι παραγγελίες που προορίζονται για τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου στέλνονται συστημένες μέσω ΕΛΤΑ ή Skynet Courier.
    Tα έξοδα αποστολής προς όλες τις κατευθύνσεις είναι δωρεάν!
  • Πόσο σύντομα θα φτάσει η παραγγελία μου;

    Αν λάβουμε την παραγγελία μέχρι τις 14:00, αποστέλλεται την ίδια μέρα και, στις περισσότερες των περιπτώσεων, παραδίδεται την επόμενη εργάσιμη. Σε περίπτωση που η παραγγελία γίνει μέσα στο Σαββατοκύριακο η παράδοση γίνεται την Τρίτη.
    Έχετε επίσης τη δυνατότητα να παραλάβετε αυτοπροσώπως την παραγγελία σας από το γραφείο των courier της περιοχής σας. Σε αυτή την περίπτωση, οφείλετε να κάνετε την παραλαβή εντός 48 ωρών από την ημέρα που η παραγγελία έχει φτάσει στα γραφεία της εταιρείας courier. Σε αντίθετη περίπτωση, αν δεν έχει υπάρξει κάποια συνεννόηση για παράταση μεταξύ μας, το δέμα θα επιστραφεί σε εμάς.
    Εφόσον έχετε διαλέξει ως τρόπο πληρωμής την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, το αντίτιμο πρέπει να κατατεθεί εντός 24 ωρών από την ώρα της παραγγελίας. Αν δεν συμβεί αυτό, τότε το/α προϊόν/τα θα θεωρηθούν ξανά διαθέσιμα προς πώληση και η παραγγελία θα ακυρωθεί.
  • Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος που δεν με άφησε ικανοποιημένη;

    Αν κάποιο από τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν σας άφησε 100% ικανοποιημένη, έχετε την δυνατότητα, εφόσον δεν έχετε αφαιρέσει τα συνοδευτικά καρτελάκια, να μας το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το λάβατε. π.χ: Αν λάβετε το προϊόν 1η του μήνα, έχετε περιθώριο μέχρι τις 14 για να το παραδώσετε σε courier για επιστροφή. Tα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς. Μας ενημερώνετε με ένα email στο [email protected] ή τηλεφωνικώς για την επιστροφή του και συμπληρώνετε τη δήλωση υπαναχώρησης. Διαλέγετε και καλείτε την εταιρία ταχυμεταφορών που προτιμάτε, ζητάτε αποδεικτικό παραλαβής και πληρώνετε τα έξοδα αποστολής (επιστροφής).
    Για επιστροφές που πραγματοποιούνται από το εξωτερικό η διαδικασία παραμένει η ίδια.
    Ακριβείς οδηγίες θα βρείτε και μέσα στη συσκευασία της παραγγελίας σας.
  • Μπορώ να επιστρέψω κάτι εντός 14ων ημερολογιακών ημερών αν έχω όμως αφαιρέσει τα καρτελάκια που το συνοδεύουν;

    Δυστυχώς η πολιτική της εταιρίας μας δεν επιτρέπει την επιστροφή σε τέτοια περίπτωση, καθώς τα καρτελάκια αποτελούν την εγγύηση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
  • Επιστροφές μετά την πάροδο των 14ων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής γίνονται δεκτές;

    Εφόσον έχουν περάσει οι δέκατέσσερις (14) ημερολογιακές μέρες από την στιγμή που παραλάβατε την παραγγελία σας, καμία επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή.
  • Αφού επιστρέψω την παραγγελία μου, πόσο καιρό θα πάρει η επιστροφή των χρημάτων μου;

    Η επιστροφή των χρημάτων σας εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής που επιλέξατε.
    Εάν πληρώσατε με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα χωρίς δόσεις, η πίστωση θα εμφανιστεί εντός 7-10 ημερών, ενώ με δόσεις θα γίνει σταδιακά, όπως ακριβώς έγινε και η χρέωση. 
    Σε περίπτωση που πληρώσατε με κατάθεση σε λογαριασμό της εταιρίας μας ή με αντικαταβολή, η πίστωση θα γίνει εντός 10-15 ημερών.
    Σε περίπτωση που πληρώσατε με PayPal η επιστροφή θα γίνει εντός 2 ημερών.
ΠΩΛΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
  • Ποια είναι η διαδικασία παραχώρησης προϊόντων σε εσάς για πώληση;

    Για να μας παραχωρήσετε δικές σας τσάντες, ρούχα ή/και αξεσουάρ και να τα διαθέσουμε για πώληση πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στη σελίδα Πώληση. Αφού την λάβουμε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό για να σας πούμε ποια από τα προϊόντα που διαθέτετε μπορούμε να δεχθούμε.
    Το επόμενο βήμα είναι να τα παραλάβουμε για να τα αξιολογήσουμε. Τα έξοδα αποστολής τα αναλαμβάνουμε εμείς αρκεί να χρησιμοποιήσετε την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική και να ζητήσετε χρέωση παραλήπτη με κανονικές - standard ώρες και ημέρες παράδοσης ( Δευτέρα - Παρασκευή, 10:00 - 17:00) .
    Όταν τα λάβουμε, θα σας στείλουμε αμέσως λεπτομερές αποδεικτικό email παραλαβής τους. Αφού τα αξιολογήσουμε  θα σας κάνουμε μια προσφορά η οποία θα αντιπροσωπεύει το ποσό που θα λάβετε όταν πουληθούν. Σε περίπτωση που δεν δεχτείτε να αναλάβουμε την πώληση τους τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς. Αν συμφωνήσετε με την προσφορά μας θα τα αναρτήσουμε στην ιστοσελίδα μας για ένα διάστημα τουλάχιστον δύο μηνών, μετά την πάροδο του οποίου, αν δεν έχουν πουληθεί θα επιστραφούν σε εσάς ή θα συνεννοηθούμε για την πιθανή μείωση της τιμής τους και την περαιτέρω παραμονή τους στην ιστοσελίδα.
  • Με ποια κριτήρια αποφασίζετε αν θα δεχθείτε μια τσάντα / ένα αξεσουάρ / ρούχα;

    Πρώτο και κυριότερο κριτήριο είναι η αυθεντικότητα του προϊόντος. Επίσης πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση και επώνυμου luxury brand. Η τελική απόφαση για το αν θα συμπεριληφθεί στην ιστοσελίδα ή όχι εξαρτάται κι από πολλούς άλλους παράγοντες όπως η εμπορικότητα του μοντέλου και θα παρθεί αφού το έχουμε στα χέρια μας και αξιολογηθεί σωστά.
  • Μπορείτε να νοικιάσετε την τσάντα που σας πουλάω;

    Δυστυχώς δεν μπορούμε να διαθέσουμε τις τσάντες σας προς ενοικίαση παρά μόνο να αναλάβουμε να τις μεταπωλήσουμε.